Print Friendly and PDF

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Κέικ χωρίς αλεύρι με κουάκερ,μήλο και σταφίδες

Βάλτε τη βρώμη στη διατροφή σας.
Αξίζει τον κόπο!!!

DSC_0051

Υλικά
2 κούπες νιφάδες βρώμης (κουάκερ)
1 μέτριο προς μεγάλο μήλο καθαρισμένο
2 αβγά
1/2 κούπας ηλιέλαιο
1 κούπα γάλα
1/2 κούπας καστανή ζάχαρη
1/2 κ.γ. αλάτι
1 1/2 κ.γ. baking powder
2 κ.σ. σταφίδες

Εκτέλεση
Χτυπάμε στο μπλέντερ τη βρώμη να γίνει αλεύρι.

DSC_0003

Βάζουμε σε μπολ τα αβγά και τα χτυπάμε με το μίξερ να αφρατέψουν.
Αφήνουμε στην άκρη.

DSC_0004

Βάζουμε το καθαρισμένο μήλο στο μπλέντερ και το αλέθουμε.

DSC_0007

Στο μπολ με τα χτυπημένα αβγά προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά
και ανακατεύουμε με σπάτουλα.

 
DSC_0005

Αδειάζουμε το μείγμα σε καλά βουτυρωμένη φόρμα με διάμετρο 20 εκ.ή σε
αντίστοιχη μακρόστενη. 

DSC_0008

DSC_0009

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς C με αντιστάσεις
πάνω-κάτω για περίπου 45-50 λεπτά.Το τεστ της οδοντογλυφίδας απαραίτητο!

DSC_0052

Βγάζουμε από το φούρνο και αφήνουμε το κέικ 10 λεπτά να σταθεί.
Αναποδογυρίζουμε σε πιατέλα.

DSC_0056

28 σχόλια:

  1. Μια που το ξαναέκανα εχθές, να θυμίσω στους αναγνώστες του blog ότι αντί για μήλο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μια ώριμη μπανάνα.

    Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό και μυρωδάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει γίνει απο τα αγαπημένα μου!! Τι φοβερό κέικ!!
    Ευχαριστώ!!
    =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω..μπορώ να φτιάξω το συγκεκριμένο κέικ ή κάποιο άλλο χωρίς να χρησιμοποιήσω baking?Μπορώ να βάλω μαγιά και σε τι ποσότητα?Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω εβαλα αντι για baking μαγειρικη σοδα και αντιθετα με ολους εμενα φουσκωσε μια μια χαρα!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω λόγια!!! Ενα τόσο υγιεινό γλύκισμα που τα παιδιά μου το λάτρεψαν!!!! Το έχω φτιάξει αρκετές φορές, παρατήρησα ότι δεν φουσκώνει πολυ και γι αυτο χτυπάω τα απραδια ξεχωριστά απο τους κροκους, μετα ανακατέβω όλα τα υλικά μαζι με σπατουλα... Γίνεται πιο αφρατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε φουσκώνει καθόλου, μήπως δε θέλει τόσο πολύ γάλα???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συνταγή δεν έχει λάθος!
      Το κέικ δε φουσκώνει ιδιαίτερα αλλά είναι εξαιρετικό στη γεύση!!!

      Α.

      Διαγραφή
  6. Ωραία συνταγή! Ερώτηση στον καλλιτέχνη! Μπορούμε να αντικαταστήσουμε το ηλιέλαιο με ελαιόλαδο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.
      Σε ΌΛΕΣ τις συνταγές μπορούμε νααντικαταστήσουμε το ηλιέλαιο με ελαιόλαδο αρκεί αυτό να είναι ελαφρύ για να μην βαρένει σε γεύση το αποτέλεσμα...

      Καλή συνέχεια...
      Α.

      Διαγραφή
  7. Είναι η δεύτερη φορά που το κάνω αυτό το κείκ.. Είναι εύκολο γρήγορο και πολύ νόστιμο... Απλά εγώ τώρα έκανα τη διπλή δόση γιατί την πρώτη φορά μου βγήκε μικρό το κείκ... Επίσης πρόστεσα κανέλα μπόλικη γιατί την λατρεύω και τις σταφίδες τις ζεμάτισα στο τηγάνι με λίγο νεράκι για να μαλακώσουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι η πρώτη φορά που δεν μου πετυχαίνει συνταγή από αυτό το blog. Μετά από μία ώρα ψήσιμο ήταν ακόμη λασπωμένο. Σκέτη αποτυχία. Κάτι δεν πήγε καλά, αλλά δεν γνωρίζω καθώς ακολούθησα τη συνταγή κατά γράμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!! ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΙΤΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ-ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΕΙΚ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ! ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΡΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο! Έβαλα ζάχαρη καρύδας και κανέλα! Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ έκανε ενα παρομοιο κεικ και αντικατεστησε το τοτε βουτυρο που ζητουσε με μπανανα και εγινε εξαιρετικό!! προσπαθω τωρα να βρω και αντικαταστατη για τη ζαχαρη.οταν εχω σιροπι απο σφενδαμο θα το κανω κι αυτό! κατα τα άλλα μ' αρέσει κι αυτή η συνταγή πολύ! η αληθεια ειναι πως δεν φουσκωνουν πολύ αλλα δεν εχει σημασια. μοιαζουν με κεικ και τρωγονται πολυ ευχάριστα και επιπροσθέτως ειναι πολύ πιο ελαφριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπόν έκανα κι εγώ το κέικ και σε αντίθεση με όλες τις άλλες συνταγές σου που έχω δοκιμάσει (αλμυρές-γλυκές), δεν μου πέτυχε. Βγήκε λασπωμένο. Εντάξει το καταλαβαίνω να είναι φλατ, αλλά πραγματικά δεν τρωγόταν. Τι να πήγε άραγε λάθος; Η μόνη αλλαγή που έκανα ήταν ότι επειδή το μήλο που είχα ήταν μικρό, έβαλα και μισή μπανάνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ουτε σε μενα πετυχε κ πολυ στεναχωρεθηκα. Κατηντησα να το ψησω 90 λεπτα κ παλι απο μεσα λασπωμενο. Απο το αποτελεςμα συμπεραινω οτι τα υγρα ηταν παραλανω απο οςο επρεπε.Ισως παιζει ρολο η κουπα που χρησιμοποιησε ο καθενας κ πιστευω οτι θα ηταν πολυ χρησιμο να ειχαμε τα ακριβη γραμμαρια,δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο.. Θα ηθελα μια γνωμη απο εσας γτ αγαπαω την βρωμη κ την θεωρησα ιδανικη συνταγη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. .. καλημέρα Αλεξάνδρα το κέικ το έχω φτιάξει και μου έχει βγει θεικό!! Βέβαια σου γράφω για άλλον λόγο γιατί δεν ξέρω άλλον τρόπο να επικοινωνήσω μσζί σου... πριν 2 χρόνια είχα βρει στις συνταγές σου κάποια μπισκότα βρώμης και ήταν απίθανα... τώρα τα ψάχνω και δεν υπάρχουν... μήπως μπορείς να με βοηθήσεις γιατί θέλω να την ξανακάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kalhmera Ioanna.
    Den thimamai na exo tetoia suntagi dustuxos den mporo na boithiso!!!!!!!!
    Lipamai poli!!!!!!!
    A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η μια κουπα, δεν ειναι κουπα του καφε προφανως, αλλα ενα συγκεκριμενο πραγματακι που αντιστοιχει σε 250 γραμμαρια αν δεν κανω λαθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η μια κουπα, δεν ειναι κουπα του καφε προφανως, αλλα ενα συγκεκριμενο πραγματακι που αντιστοιχει σε 250 γραμμαρια αν δεν κανω λαθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα, τελικά ή βρώμη γι αυτό το κέικ πρέπει να είναι 500 γραμμάρια συνολικά; Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα! Έχω κάνει 2 φορές αυτό το κέικ κ κόλλησε και τις δύο φορές στη φόρμα....δεν ξεκολλάει με τίποτα...τί να φταίει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αποτι καταλαβα σε πολλους βγηκε πολυ ρευστό για να εγινε λασπωμενο. Οταν μου βγηκε ρευστο προσθεσα ελιπλεον κουακερ και το εσωσα! Κι εμενα με μπερδεύουν οι κουπες αλλα οπως και να χει η συνταγη ειναι υπεροχη και ευχαριστω πολυ! Απο κει και περα ο καθενας πρεπει να τη φερει στα μετρα του! Υγ. Εγω αντικατεστησα τη ζαχαρη με μελι και θα κοιταξω και την ιδεα με αλλα γλυκαντικα αλλα και μπανανα αντι για λαδι με ενδιαφερει πολυ! Προσωπικα δοκιμασα ταχινι αντι για λαδι και μπορω να πω οτι ειμαι ευχαριστημενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν και δε φουσκώνει πολύ είναι πολύ νόστιμο και υγιεινό.Ο μικρός μου τρελαίνεται για αυτό το κέικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά αντί για γάλα τι άλλο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε παρακαλώ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα..Δεν το έχω φτιάξει ..το έχω δοκιμάσει όμως από την κουνιάδα μου και ήταν εξαιρετικό....συγκεντρώνει πολλά ατού αυτό το κέικ..να αναφέρω ότι η κουνιάδα μου αντί για ζάχαρη έβαλε στέβια (ΣΟΥΠΕΡ στη γεύση - σα να είχε ζάχαρη)... για τις δύσκολες στιγμές που θέλεις κάτι γλυκό με λίγες θερμίδες δεν το συζητώ υπερψηφίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δυο φορες το έχω φτιαξει και βγήκε όνειρο!!πολύ γευστικό!!!!!!!ευχαριστώ πολύ για την υπεροχή συνταγή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...