Print Friendly and PDF

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Κεφτεδάκια φούρνου

4 υλικά είναι αρκετά!!!

DSC_0058

Υλικά
750 γρ. κιμά μοσχαρίσιο
1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
3 κ.σ. μαγιονέζα
3 κ.σ. κέτσαπ
αλάτι,πιπέρι


Εκτέλεση
Σε μπολ ανακατεύουμε όλα μαζί τα υλικά να ενωθούν καλά.

DSC_0001

Φτιάχνουμε κεφτέδες στο μέγεθος μεγάλου καρυδιού και αραδιάζουμε
σε ταψί (δε χρειάζεται να το λαδώσουμε).

DSC_0019

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς C για περίπου
30 λεπτά ή μέχρι να πάρουν πολύ λίγο χρώμα.
ΣΗΜ:Αν θέλουμε να είναι πιο ζουμερά τα κεφτεδάκια μας πριν τα βάλουμε
στο ταψί τα “κυλάμε” μέσα σε κέτσαπ.


DSC_0067

Από το “Πας μαγειρεύοντας”.

4 σχόλια:

  1. Κι εγώ την κάνω αυτή τη συνταγή!
    Κι εγώ την έχω δει απ τη Σοφία όμως τα κάνω για ''κάτι γρήγορο''.
    Γενικά προτιμώ τα κεφτεδάκια σου ούζου;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι' εγώ χρόνια τώρα κάνω τα κεφτεδάκια μου συχνά στον φούρνο. Είναι σχεδόν το ίδιο νόστιμα με τα τηγανιτά και σαφώς πιο ελαφριά στην γεύση, ενώ "σηκώνουν" εξαιρετικούς συνδυασμούς στα μυρωδικά και την όποια συνοδευτική σαλτσούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλούτσικα ήταν.Φοιτητική συνταγή,θα έλεγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mόνο 4 υλικά?
    Πρέπει να τα δοκιμάσω.
    Ωραία ιδέα να γίνουν στο φούρνο.

    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...