Print Friendly and PDF

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Αλμυρό κέικ ( βασική συνταγή)

Και κρεμάστε το μίξερ…ψηλά

DSC_0025

Υλικά
1 κεσεδάκι των 200 γρ. γιαούρτι παραδοσιακό
1 κεσεδάκι αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1 κεσεδάκι τυρί φέτα τριμμένο με το χέρι
3 αβγά
1/4 από το κεσεδάκι σπορέλαιο
αλάτι,πιπέρι


Εκτέλεση
Βάζουμε όλα τα υλικά μαζί σε μπολ και με ένα κουτάλι τα ανακατεύουμε
να ενωθούν.

DSC_0014

Αν θέλουμε,στα βασικά υλικά της συνταγής,μπορούμε να προσθέσουμε
επιπλέον πινελιές για έξτρα γεύση,πράσινη πιπεριά σε ροδέλες,
λίγο μαϊντανό,λουκάνικο σε φετάκια,ελιές ή ό,τι άλλο μας αρέσει.

DSC_0015

Αδειάζουμε το  μείγμα σε βουτυρωμένη φόρμα με διαστάσεις 21x11εκ.
και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς C με
αντιστάσεις πάνω κάτω μέχρι να πάρει χρώμα στην επιφάνεια,
περίπου 40 λεπτά ανάλογα με το φούρνο.

DSC_0016

Βγάζουμε από το φούρνο,αφήνουμε να σταθεί 10 λεπτά και αναποδογυρίζουμε
σε σχάρα να κρυώσει τελείως.
Το κέικ όταν βγει από το φούρνο κάθεται ελαφρά.

DSC_0034

Πρόκειται για ένα μικρό πεντανόστιμο κέικ,γι’ αυτό καλό είναι να κάνουμε
τη διπλή δόση.

DSC_0038

Συνταγή από τη φίλη μου Τασούλα.

21 σχόλια:

  1. Αλεξάνδρα μου πάω να το φτιάξω αμέσως τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλεξάνδρα μου εύχομαι να σας άρεσε το κεκάκι. Δοκιμάστε το και με ελιές,λίγη ρίγανη ακόμη και λιαστή ντομάτα, καλή επιτυχία σε όσους το φτιάξουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τασούλα μου και βέβαια μου άρεσε πολύ!!!
      Γι'αυτό και το ανέβασα.
      Είναι παραπάνω από πεντανόστιμο.
      ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!θα έλεγα,
      τουλάχιστον για τα δικά μου τα γούστα.


      Καλή σου μέρα:))
      Α.

      Διαγραφή
  3. Μου τρέχουν τα σάλια! Το κεσεδάκι με το αλεύρι είναι "κοφτό" ή γεμάτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.
      Το κεσεδάκι θα είναι γεμάτο με αλεύρι κανονικά.
      Όχι περισσότερο.

      Δοκίμασε το είναι πανεύκολο και πεντανόστιμο!!!!


      Φιλάκια πολλά από μένα,
      Α.

      Διαγραφή
  4. Καλσπέρα Αλεξάνδρα, θέλω να φτιάξω το κέικ, ζω όμως στο εξωτερικό και δεν έχω πρόσβαση σε παραδοσιακό γιαούρτι. Υπάρχει το Greek Yogurt, όπως το λένε, που είναι το στραγγιστό και μετά το κλασσικό αγελαδινό γιαούρτι. Από την εμπειρία σου, ποιο θα έλεγες να χρησιμοποιήσω;
    Φιλικά
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι από την Ελλάδα Σοφάκι μου.
      Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κλασικό γιαουρτάκι για το κέικ.

      Καλή επιτυχία αν και είναι σίγουρη αφού το κέικ αυτό είναι πανεύκολο!!!

      Φιλάκια πολλά
      Αλεξάνδρα:)

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ πολύ, Αλεξάνδρα!
      Έφτιαξα το κέικ για βραδινό. Είναι πολύ νόστιμο πραγματικά και συνοδεύει πολύ ωραία ένα ποτήρι κόκκινο κρασί (το έκανα με κόκκινη πιπεριά).
      Δυστυχώς μου 'κάθισε' αρκετά και δεν ήταν πολύ εμφανίσιμο, αλλά νομίζω ότι αυτό είναι το μοναδικό του μειονέκτημα.

      Διαγραφή
  5. Αλεξάντρα, τέλειο το κέικ και πανεύκολο ακόμα και για κάποιον που δεν ασχολείται και πολύ με την κουζίνα πχ εγώ :). Εγώ έβαλα λίγο μαϊντανό, κόκκινη πιπεριά και 2-3 φέτες ζαμπόν - ό,τι είχα δηλ. στο ψυγείο. Έγινε φανταστικό και κάθισε μόνο λίγο (!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ αυτή την συνταγη την κάνω σε καπ κεικ φόρμα!Φουσκώνουν πολύ,ενω σε απλη οχι και τόσο!!ΧΡΥΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 2 ερωτήσεις: όταν λέμε "κεσεδάκι" εννοούμε κούπα (cup); επίσης οταν λέμε καλό είναι να κάνουμε την διπλή δόση τί εννοείς;;; θέλω μια απλή φόρμα θα κάνω την συνταγή ή να υπολογίζω τα διπλά;; ευχαριστώω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όταν λέμε κεσεδάκι μιλάμε για τη συσκευασία που είναι μέσα το γιαουρτάκι όπως το αγοράζουμε από το ψυγείο των Σ/Μ!!!!!!!!!!!!
    Λέω να κάνουμε 2πλή τη δόση γιατί γίνεται μικρό το κέικ και καλό είναι για να είναι μεγαλύτερο να διπλασιάσουμε τα υλικά!
    Ναι για μια απλή φόρμα κανει η διπλάσια αν το θες να είναι μπόλικο!

    Απλά πράματα!!!

    Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το κεϊκάκι είναι τέλειο! Το έφτιαξα και εξαφανίστηκε μέσα σε λίγες ώρες... Την επόμενη φορά διπλή δόση!! Αναρωτιόμουν αν θα μπορούσαμε να αντικαταστήσουμε το σπορέλαιο με το ελαιόλαδο.. λετε να γινόταν εξίσου καλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλα εχω σκαλωσει με τις συνταγες σου αλεξανδρα. Καθε μερα κανω και κατι.Εκανα το κεκακι. Το εβαλα σε ταψακι για 12 μαφινς και εγινε φανταστικο.φουσκωσαν πολυ ωραια.
    χριστινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Alexandra, I am Greek and I live permanently in New York. I just found your site and I feel so fortunate !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αλεξάνδρα μου τώρα ανακάλυψα το site με τις συνταγές σου, όταν κάνω το κέικ θα σου γράψω τις εντυπώσεις μου.Μια ερώτηση μόνο:το γιαούρτι πρέπει να είναι στραγγιστό;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βαλε ό,τι από τα 2 εχεις δεν θα εχεις πρόβλημα!!!
    Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλεξανδρα για μια ακομη φορα με εσωσες! το εφτιαξα στο τσακ μπαμ με οτι υλικα για γεμιση ειχα στο ψυγειο και τα μικρα το κατασπαραξαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν και δεν το εχω φτιαξει ακομα φαινεται πολυ ωραιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απλά τέλειο, με στραγγιστό γιαούρτι και λίγη γαλοπούλα και ελαιόλαδο ελαφρύ αντί για σπορέλαιο. Μπράβο και σε αυτό !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Διπλη δοση εννοουμε 6 τα αυγα? Δε θα ηθελα τοσα πολλα. Μπορω να βαλω κατι αλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...